penna


Checka in pennan. Bland den coolaste jag någonsin sätt. Jag erbjöds att få den av Stefan men dissade den och gav tillbaka den. Lite synd kan jag tycka nu i efterhand. Den är en riktigt 5 poängare!

Det höll på att hända idag, eller ja hände! Försov mig IGEN! så hann inte till hälsobanken i morse, jag som ville träna :( baaaaajs. Men vaknade av att telefonen ringde och kollad epå klockan 08,10. WHAT!! var min granne som ringde, tack annars hade jag åter en gång försovit mig och missat första lektionen. Lite onödigt idag, i med vi varit lediga tills idag. Så var ju utvilade och hade inte behövt sovmorgon idag. Men men, hänt är hänt. Aldrig mer en vanlig digitalväcka klocka säger jag bara! Ska ha minst 3 olika väckningslarm nu.

Idag bestämdes det. KLASSFEST PÅ FREDAG! aaaaahh :D vi är så effektiva så kommer hinna fixa allt på tre dagar, toppen. Längtar redan kommer bli svin kul känne rjag på mig.

Ciao my babies<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul med fest...?!

hörde att filip kommer det gör det väll ännu bättre???:P

2009-02-04 @ 23:14:53
Postat av: Anonym

kul med fest?!

hörde att filip kommer det gör det väll ännu bättre?!:P

2009-02-04 @ 23:16:27
Postat av: Sofia

haha? Ja, fest är kul som alltid! vem är du först! Ja, Filip går i min klass och han kommer ja, so?

2009-02-05 @ 18:32:40
URL: http://sofiadiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0