måndag

Jag vet inte omd et är så att jag är trött eller det är något lustigt med mina ögon, men jag har typ inte hålla dom uppe. Blundar typ när jag skriver. Mycket lustigt. Tror jag är trött, skulle vara lätt förståligt med tacke på när jag gick upp i morse tillskillnad från när jag gick och la mig, jaja det är en annan femma.

Instressant dag idag. haha. Mer prat om klassfesten, ALLA var helt ubernöjda hur kul dom hade haft det. Åh, så lycklig och glad man blir. Sen kommer det då när alla får veta deras pinsamtheter hit och dit. Höll på att dö av skratt ibland både av andras och mina. Men, som fan att vi bjuder på det. ;)  sen blev det lite annat skvaller också. Naaajs! Det blev en hel del skratt kan jag låva er, oj oj oj!!! sen kom Cassandra med en hel rycksäck med kvarglömda saker som ville hitta sin ägare. Så "pigga" var de flesta folket när de stack att de glömde sina saker .

Btw, Kolla på några bilde rpå Joanna kamera idag. Helleluljia, vad ska man säga? detta ska bli kul att se alla när jag fått dom.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahah de med dina ögon såg jag ju, det var de jag sa när du satt i mediateket, du såg typ trött/ledsen ut. Haha, som tur var va du glaader :D jag ska lägga in bilderna nu, snart delar jag med mig av dom till dig. looove <3

2009-02-09 @ 18:51:28
URL: http://joannadiary.blogg.se/
Postat av: amanda

du vet att det heter 'tanke' och 'ryggsäck' va? inte 'tacke' och 'rycksäck' ? svenskan har dock inte blivit bättre ........ ;)

2009-02-10 @ 14:26:22
URL: http://amandaflodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0