LOV!

Tralalala, jag är glad, tjalalala :)

JAG HAR LOOOOOOOOOV!!!

Så jäkla skönt att ha ett 10 dagars lov nu, blir det va? Vi förtjänar denna extra dagen som vi fick. Tror allt hårt arbete har en mening. Om det varit så hade jag ansträngt till en "nära döden upplevese" för att sen leva livet resten av tiden. Fast nej, så lätt är det nog inte ;) kan ju alltid drömma

Tror detta blir ett bra lov. I morgon ska jag vara med Frida, vet inte helt vad vi ska göra än. Sen i nästa veckan blir det vallåsen+bio med klassfolket. Sen hoppas jag på att träffa så många som möjligt. Och lite annat blir det också :) . Nån trevlig fest kanske? Återstår att se.

Ach, nu har jag lov. Ska inte slösa bort min dyrbara tid här.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej jag vet :( men det känns verkligen så, det handlar om josefine .... inte ens pratat med henne på skiiitlänge! hon verkar inte bry sig ett piss längre o då tänker inte jag heller göra det. inte alltid som jag ska höra av mig mm... men de gör så jävla ont :( <3

2009-02-13 @ 17:02:32
Postat av: amanda

/amanda :P ikaja ometa <3

2009-02-13 @ 17:02:51
URL: http://amandaflodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0