lördag

Är lite smått arg på mig själv hur jag kunde låta mig sova till halv 1 idag. HELA dagen kändes ju putts borta. Nej, jag brukar typ aldrig sova såhär länge. Okej, brukar aldrig vara så tyst i huset så det funkat sova så länge varje helg. .Hinner knappt göra nått på dagen när man sover så länge...Men visst var skönt att sova det med. Jag hade i och för sig inget jag skulle gjort idag så gör väl inte så mycket men halva dagen kändes typ bara borta.

Annars har jag gjort nått idag som jag inte gjort på kanske 3-4 månader. Nämligen laddat ner ny musik. Så kriminell är jag, haha! Varför jag inte laddat ner nått är för att jag lyssnar typ alltid på musik via youtube. Där är mycket roligt, för helt plötsligt har man hittar men nån helt okänd som sitter och sjunger framför camen och det låter helt underbart fint. Där finns det inte ett mixbord bakom som man kan luta sig tillbaka på och på det sättet känna miljon,typ enrique iglesias här ja. Jag bara stör mig på han, visst han kan göra bra låtar men han förtjänar inte det ett dugg. Han kan ju INTE äns sjunga. Han har bara haft turen att haft en pappa som kan sjunga på riktigt. Där av få en karriär som speglas av ett mixbord´.

ikvällen blir melodifestivalen med massa godis. Innan det hade jag tänkte att räkna lite matte och fixa med mina naglar lite. De ska nog få lite glitter färg idag och diamanter på sig . Perfekt för melodifestivalen va? haha.

HÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0