ledig dag från skolan

Omprovsdag idag, för de som har det eller behöver kompliktera något. Men jag har inget av det så är därför ledig idag. :) inte helt fel va? I like it´

Idag måste jag in till tandläkaren i hbg för att sätta fast tandställningen igen. Japp, den saken skapar endast problem. Fan problem efter problem. Igår när jag åt losnade tråden mellan två tänder så måste sätta fast den, palla! + att det gör ont nu för tycket på tändera släpper. Skit sak, säger jag bara! När man lyckat lida ifrån ett problem då kommer det ett nytt. Men ska vara där halv 4 men tar snart en buss in för att gå på väla med Frida lite sen tar vi väla igen efter :D I like it.

Så vi höres när jag är hemma igen :) med hopp om massa nytt och fint i gardroben, wiho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0