hero

Kan tänka sig. Brad Pitt är en riktigt problemlösare. För han räcker det att vara snygg och göra filmer så ser han till att stackars så 16/17 tjejor slipper ha en seg och tråkig fredags kväll. Snäll kille han Brad Pitt ;)

en riktig hjälte en mannen


Så japp, blir en lite dejt med Brad Piit ikväll då. Ja, ögondejt får dte väl bli. Men skulle inte göra mig något emot  om man mot förmoden skulle befinna sig på filmstaden i helsingborg ikväll. Men i alla fall, ska snart ta bussen in till Helsingborg med mina söta vännor Frida och Jannike. Blir att köpa lite snacks innan det är dax för bion. Hoppas på det bäst att den är bra.

Nej nu får jag skynda mig på. 30 min kvar till bussen går och har varken börjat sminka mig eller fixat håret, illa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0