gårdagen del 2

Skrev detta inlägg i går. Men på nått sätt har det inte publicerat märkte jag nu. Så lägger ut det nu i stället, i fall det går! :)

När jag kom hem från vallåsen blev det sjukt mycket strässade. För första iden var att jag hade 1 timme på mig att fixa mig sen att ta mgi till Äholm för att hoppas på tåget där. Men det märkte vi alla som skulle med att det inte skulle funka, så tog ett halvtimme senare tåg. Han snabb fixa mig litet, rästen gjorde jag hos Simon. Hoppas på tåget i Äholm, letade upp Yohanna sen hoppade dom andra tjejerna på efterhand. Emma (joanna och sandra kompis) följde också med oss, trevligt :D  .. Framme i Häljarp då, bara en evighets långa vägen att gå till Simon. Shit, jag trodde Filip skämtade när vi var död då hade vi bara gått halvvägs, tog säkert 20 min att gå. Fyfan, inte i tunna strumpbyxor höga klackar och tun klänning under. Hej förkylning! jaja, sen drog festen igång.- Eller vi igång innan alla tjejorna kom, som killarna kallade det dom festade inför förfesten. haha.. Sen körde vi bara på och hade sjukt kul innan vi fick SKJUT (gå var inte på tanken) till tågstation sen in till Äholm. hahahaha, faaan orka inte måste skratta lite här åt oss! Okej, nu är vi på Bahnhof och hade det svin kul. Man kan liksom inte ha tråkigt med oss, det är bara så. Det blir bara kul helt enkelt.


EN!!! grej var dålig med kvällen. Först skulle jag hitta Frida och Lenika där inne, för Frida skulle åka med mig hem. Men sen skulle vi ta våra jackor. Jävla idioter det finns! Vi hade tagit oss nästan längst fram, då började det tryckas som fan. Blev bara värre och värre, det funkade knappt. Många skrek till att lägga av, men dom som tryckte vilka dte nu var fattade nog inte hur jävla jobbigt dte var för oss. Så var vi längst framme, så tryckte dom till som fan. Trodde mina inälvor skulle åka ut, så vi som stod längst framme skrek för att dom skulle släppa, visst det gjorde dom. Sen fixade dom jackan till oss så vi fick ta oss ut. Men lycka till, fick säga till några att dra i mig för hårt pakat var det... Jag förstår inte, dom som nu tyckte kommer fan inte snabbare fram för det, sjuka idioter. Inte nog med detta, Frida fikc fel jacka. Hade fått David bricka så hon skulle ju in i högen och leta efter han. Dte var omöjligt! tog nog 25 min innan vi var ute i bilen. SUCK!!!

MEN annars, sjukt överlyckad dag/natt! Ni alla är så himla bäst <3 vi får det till att bli så kul alltid. På fredag blir dte klassfest om vi nu hinner fixa fram allt tills dess, kämpar för det! :D så ska vi ha dte lika kul om inte roligare, fast går det?

Kommentarer
Postat av: Simon

Vi hade riktigt kul! Nästa helg kommer fan bli minst lika roligt säkert :D

2009-02-02 @ 16:14:33
Postat av: Anonym

Vi hade riktigt kul! Nästa helg kommer fan bli minst lika roligt säkert :D

2009-02-02 @ 16:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0