Fredag

Jag kom precis på mig att det är fredag idag. man glömmer verkligen bort dagarna när man har lov. Snart är det ändring på det. Skolan börjar på måndag igen. Jaja, det går bra!

Vad ska jag annars göra idag? Hrmm, jag vet inte. Har inte dykt upp nått förslag till att hitta på nått. Så kommer det inget bättre ska jag nog räkna lite matte har prov i nästa vecka sen ska jag nog på spinning ikväll. Äta massa nyabakta kanelbullar och dricka saft till det. Typ godare än tacos .

Nej men hallå, finns det inget roligare att göra? Säg till mig, Tack!

Love


Kommentarer
Postat av: jannike

jag vill hitta på något ikväll, men vad vet jag inte! ;D haha

2009-02-20 @ 13:30:53
Postat av: Anonym

saaaaaaknar dig sofia

2009-02-20 @ 16:02:38
Postat av: joanna

saaaaaknar dig sofia

2009-02-20 @ 16:03:20
Postat av: Sofia

Svar till Jannike!



Problemet är löst, vi ska ha kul ikväll. Tänk att Brad Pitt räddade oss från en tråkig fredagskväll.

hihih

<3

2009-02-20 @ 18:20:25
URL: http://sofiadiary.blogg.se/
Postat av: Sofia

svar till Joanna!



JAG SAKNAR DIG MED BAMSE MYCKET HONEY!<33333



måndag måndag måndag, håll ut!

2009-02-20 @ 18:24:24
URL: http://sofiadiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0