Fredag

Ännu en fredag i mitt liv.
Hinner inte skriva något vettig idag, så detta får räcka.

Som spenderat i skolan med,
* matte - det vi ska göra i matten nu och ett par veckor framöver är att vi i grupp ska göra egna prov. Annorlunda och spännade.
* POL - FAN! fick nya "projekt". EN vecka har vi på oss på det först sen på vårt andra "projekt" fick vi 2 veckor. Det hört galet strässig men kanske inte är så svårt får hoppas på det.
* geografi-att bara starta upp datan tog 25 min, sen kom sån uppdatering så datan var tvungen att startas om. Så mycket jobbade vi den lektionen med vårt arbete
* sen stannade vi kvar och jobbade med vårt case. Rätt tråkigt.

Nu måste jag skynda mig lite. Ska ner til gymmet nu och träna lite sen följer jag med Jonna hem och blir lite myspys sen blire fest också :) Låter som en bra fredag ...


HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0