förelskelse

OM MIN DAG! orkar ni läsa så gör det
Tog 1 bussen in till väla med Frida då. Hann bara kliva av den innan klantskalle Frida märkte att hon glömt sin mobil på bussen, Lyckat! clever-sofia (frida döpte om mig) ringde Ljung som satt på bussen att han skulle ta den så länge. jaja, sen var på väla nån timme innan jag stack till tandläkaren och fick fixat det som hade gått sönder, great! Gjorde mer ont innan då det var sönder än nu efteråt, great!
Ja, sen skulle man då hittade Frida UTAN mobil. Men det gick eftersom clever-sofia hade sagt till Firda att vi skulle träffas en tid vid ett ställe. haha. Sen körde vi racet på våra plånböckers bekostnad. Hittade så mycket fint men fick behärska mig. Somebody give me one million?
Vi har länge varit på jakt efter dom perfekta byxorna, både har sätt på andra ett par jätte fina nudie-jeans men har aldrig hittat dom, MEN IDAG på fann vi vår kärlek på solo. Bra affär det, förra året fan jag Zac efron där, inte dåligt det! haha.. Men lite "minus" här då. Ett trevlig kille som jobbade där kom fram och frågade om vi ville ha hjälp, ja sa vi! Visade våra snygga nudie-jeans vi spanat in han frågade om storlek, jag sa: typ 25, ta ett par 26 i fall så jag kan jämföra? Åh nej, dra upp jackan nu får jag se, svarade killen då. Där kan nu inte ha mer än 24, menade han! jag skrattade lite, gick och prövade, lite trixit att få på men gick. Gaaah, jag blev tokförelskad i dom. Men sa ändå att jag ville pröva en storklek större att pröva för dom satt hårt. Killen envisade med att jag hade fel och att jag "bärde" byxorna fel. jaja, han förklarade då för mig och Frida, vi båda var chockade över att vi båda fick gå ner så mycket i storlekarna, tyckte det var lite väl litet. Men nje, fick då veta att vi helt enkelt gått och köpte fel storlek. Inte konstigt att alla mina byxor tappat formen efter bara några månader. hahaha. Men jag kanske är konstig, men är inte storkel 24 i midjan lite väl litet.
Inte nog med detta, skulle pröva klockor. Hittade några svin snygga klocker, förelskelse i dom också. Skulle pröva, dom var alldeles för stora. Tjejen i affären sa att dte var helt omöjligt att få dom att kunna passa på mina minimala handleder. Alltså, JA det är inte så jävla kul och bra/fint med att vara smal heller.  Alltså ingen är perfekt!
Nu jävla ska det krängas godis, kakor, läkst ja allt.

Detta köpte jag då!

My love<3 dom betalade jag inte själv, eftersom mina föreldrar lovat att köpa ett par jeans om jag hittar.)


och andra saker.
*hårband
*"jeansleggins" (vet ej vad det heter)
*halsband
*armband
*B.U.S /lotion
*t-shirt
*midjekort blommig kofta
*klämma
*present (är inte dum och skriver vad)
= En uberhappy Sofia! :D

Btw, bilderna ljuger rätt bra. Allt är hundra gånger finar i verkligheten när man ser det, än på bild. tycker jag!

Kommentarer
Postat av: lenika

älska verkligen nudie !

2009-02-02 @ 22:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0