en trött sofia

TRÖTT TRÖTT OCH ÅTER TRÖTT! Har varit iväg i 12 timmar, behöver jag säga mer?

Men okej, jag är hel & inga brytna ben. Inte för de  som var med heller andra heller. Men en hel del fina vurper låg vissa inne med, "skadegädje är den ända sana glädjen" passar in rätt bra där.. Verkligen en kanon dag, alla backar var öppna, trixparken var bra och där var puckelpist och många hopp. Jag trivdes :) men rätt slutkörd i hela kroppen nu känner jag. Ska bli helt underbart att ta en dusch nu sen gå och sova. Mer om dagen kommer i morgon, lite bild och text. Men kan inte riktigt att beskriva med bilder och text skidåkning. man orkar inte ta upp kameran hela tiden och fota hit och dit. Man har ju bara ett försök på sig att få en bra bild sen har den andra redan kört förbi. Men några bilder har jag allt:...

Lite från mig då.

Kommentarer
Postat av: Sofie

haha, jaa det är sååå bra :p

2009-02-19 @ 04:28:59
URL: http://sofiehansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0