back to the reality

Första dagen i skolan eftet ett härligt sportlov. Höra vad alla haft för sig under sportlovet. En hel del hade varit på semester. Skidsemster flest då, inte helt oväntat kanske. Härligt. Men kul att träffa alla härliga människor igen.

För tillfället är jag väldigt trött och seg. Måste få lite fart på mig snart. Jävla slö jag är nu! har kört stopp här nu, kan inte skriva något för jag kommer inte på nått. Typ kortslutning i hjärnan så babblar på om ingetting då da. JUST JA, åhh när väckarklockan ringde ble vjag asrädd då vände mig snabbt om för att se vad det var som tjöt. Och i samma ögonblick knäcker det till i nacken, fan vad ont det gjorde. Resten av dagen kunde jag knappt röra mig så ont gjorde det och fortsatte släppte aldrig. Nu typ 12 timmar senare kan jag i alla fall vrida huvudet men ont ännu. Varför ska jag klanta till det så? haha. Ash, det går över ingen jag gifter mig!

nu ska jag plugga matte och äta nybakta bullar. Nej förresten, måste kolla i filmer/bilder från oscarsgalan i natt. Har redan hunnit kolla lite om vilka som fick pris och i allmänna drag om galan. Men lite mer om den nu!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0