alltid inte skönt med att vara ledig

Är som sagt ledig från skola idag med. Men lyssna nu på vad jag har att säga: Jag hade på allvar heller varit i skolan idag. Tror inte vi bara får en ledig dag så här, nejdå! Vi har fått en uppgift i POL:n att göra. Beräknas ta MINST 3 timmar och är endast en G uppgift. Det är inte kul alls att lägga ner så här mycket tid på nått du nite får att bra betyg av. Jag hade gärna lagt ner denan tiden om det handlat om en MVG uppgift då hade jag förstått allvaret. Men inte till en jävla G-uppgift. Det så elak av dom tycker jag. Ska vi göra nått ska vi väll få chansen att få jobba för det betyget vi vill ha och inte nått annat. . Plus det att vi har ett tyska prov i morgon att plugga till. Sen ska jag göra klart idrottsfrågorna som var till denna veckan + det hade jag tänkt att börja på vårt geografiarbete. Ja, denna resursdagen hade gått åt även utan denna skitna uppgiften vi fick. Jaja, vi behöver inte vara rädd att dom inte har tillräkligt med underlag att sätta betyg på.

Men en bra sak: Uppgiften vi fick var väldigt intressant och kul att göra. Då får man lite mer energi tycker jag allt :)

Tjao, tillbax till skrivadet. Nej, fan har glömt att äta måste nog göra det först.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0