åka skidor

nu springer jag runder i huset för att hitta alla saker att ha med mig till vallåsen idag. Är inte så jätte lätt. Känns som min syster tagit med sig alla "vintersaker" med sig ner till alpern. Jag vet om att jag inte är nått proffs i köket. Ingen är hemma förutom mig så var tvungen att göra min varm choklad alldeles själv. Gick väl inget vidare, den blev rätt stark. haha.

Nu har jag lite brottom känns det som. Samtidigt är jag väldigt trött, vill typ sova. Men men piggnar väl till snart :)

För ner som kanske inte vet vad vallåsen är så är det en liten skidanläggning här i närrheten. Inte så stor men den räcker gott och väl. Det är trotts allt skåne vi snackar om, här är ju inte så kupperat. haha x)

Okej, hoppas nu man kommer tillbaka hel då. Ash, det gör jag, jag tänker inte bryta något ben jag inte.

En bild från en av backarna där. Idag är alla öppna och där är även lite snö utanför pisten, jummi! :D

Kommentarer
Postat av: Sofie

vallåsen ligger inte i skåne, det ligger i halland ;)

2009-02-18 @ 09:35:25
URL: http://sofiehansen.blogg.se/
Postat av: Frida

åh vilken tur att du stack dit, hoppas du får en rolig dag där uppe :D



2009-02-18 @ 13:13:47
Postat av: Sofia

Sv till Frida:

JAAAA! fan vilken tur jag gjorde det. Svin kul var det, alla backar var öppna :) du skulle följd med hade inte ångrat dig en sekund:)<3

2009-02-18 @ 21:59:05
URL: http://sofiadiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0