litet smått inlägg

tänkte precis blogga om fredagen (då det blev bland annat tivoli i DK. Helt helt perfekt toppen dag var det), men så upptäckte jag att jag befann mig vid fel data och bilderna ligger ej här. Inte lika kul utan bilder. Men får blogga om det vid ett annat tillfälle. Förmodligen senare idag..

så på tal om något helt annat så gör jag en vad jag kallar "bdb-fjortis lista" . Here we go!

99 helt onödiga saker?


1. Fullständigt namn: Anna Sofia Björk
2. Ålder: sweet seventeen (y)
3. Vart bor du: Örkelljunga, no more to say about that...
4. Bor tillsammans med: Mamma och pappa, syster x2.
5. Husdjur: en lillasyster
6. Färg på ditt hus: vitt
7. När är du född: på året bästa dagen, 29 juli.
8. Klass: 15:1b
9. Vilket år tar du studenten: 2011
10. Något jobb: njae, ibland.
11.Gillar du ditt jobb: har inget riktigt jobb precis
12. När ska du sova ikväll: Det har jag inte riktigt bestämt ännu.
13. Duschat idag: naj icke ännu, bara nästan morgon.
14. Kramat någon idag: har säkert slängt in en kram på Frida (lillasystern)
15. Pussat någon idag: samma som ovan
16. Vad har du ätit idag: nån typ av pastaröra med bacon och ärter och lite annat.
17. Dagens klädstil: typsikt slappekläder
18. Dagens smink: neutral
19. Dagens sötnos: dagen har precis börjar, så har ingen just nu.
20. Dagens roligaste: ehm, inte hänt så mycket ännu. Kanske ett youtube-klipp jag såg, vilket var sketa kul :)
21. Har du många vänner: Jepsipepis
22. Vem kramade du senast: Joannis yesterday, to say goodbye.
 23. Föredrar du tjejer eller killar? det bårs väl på vad det handlar om.
24. Hur många har varit otrogna med dig: absolut ingen, vad jag vet.
25. Har du pojk-/flickvän: mååånga av båda sorterna. Samlar lite på dom :)
26. Vem pratade du i telefon med senast: Sandrapandra
27. Vem fick du senast sms ifrån: Simon

FAVORIT

28. Film:
typ twilight, notthing hill . olika från humör
29. Låt: det har jag icke någon. Så frågan får bli vad jag lyssnar på just nu, Svar: Red hot chili peppers - dani california
30. Mat:  det är nog tacos
31. Dryck ;  hemmagjord jordgubbs saft
32. Färg:  GUUUUULD
33. Stad: Los angeles verkar najs :)
34. Land: Usa eller australien är dom länderna jag hellst vill besöka.
35. Ämne i skolan: Puh, tyst! jag har faktiskt fortfarande sommarlov.
36. År: Lätt 2009!


SENASTE

37. Du tänkte på:
jag tänkte på hur deppig man blir av att sommaren är slut nu...
38. Du kysste: din nyfikna elefant.
39. Gången du spydde: ojjjjjdå, tihihi fredags eller ja blev nog på lördagen :$
40. Gången du grät: samma som ovan pga av det.
41. Pizzan du åt: cappricosa,
42. Gången du var i Göteborg: förra sommaren
43. Gången du var i Stockholm: för en vecka sedan
44. Gången du var full: fredags.. blev mer än planerat
45. Gången du var hög: never ever. Jag är för bra för sånt skit
46. Personen som såg dig gråta: Hrm, vilka blir det. Joanna, simon och emma kanske också?

ANTINGEN ELLER

47. Svart eller vitt:
vitt
48. Hund eller katt: gris
49. Ute och festa eller hemma och mysa; det beror på mycket
50. Tvspel eller Dataspel: tv-spel är väl det jag spelar mest.
51. Singel eller upptagen: very much singel
52. Lunarstorm, Helgon eller Playahead: hihaho, a part of my old life. R.I.P Sofia<3LunarStorm :'(
53. Ragga eller bli uppraggad: uppraggad, yeah!
54. Big Brother eller Paradise hotel: nu får det bli PH för jag tittar lite smått ibland på gamla avsnitt sen dess
55. Mörkt hår eller blont: På mig, blond. Men tycker båda är fint, är helt olika från person till person
56. Blåa ögon eller bruna: blåa gillar sofia
57. Choklad eller lakrits: Tjocklad
58. Göteborg eller Stockholm: Schtockholm
59. Höger eller vänsterhänt: höger, vänster är svårare och blir inte lika snyggt
60. Coca Cola eller Fanta: Fanta. Jag tillhör den "rasen" som inte gillar coca cola.
61. Pizza eller kebab: kebab
62. Randigt eller Prickigt:  hah? hur var när, varför?
63. Älska eller älskas: båda tillsammans är väldigt vackert
64. Leva eller dö: men leva såklart. Att vara död verkar väldigt dött liksom.

ANTAL

65. Personer du älskar:
vet inte riktigt
66. Personer du hatar: finns väl dom jag ogillar, tycker inte man ska hata. Men kan nästan säga att jag hatar Kissie. Är nog inte ensam om det.
67. Personer som sagt, jag älskar dig: få. Inget ord jag slänger iväg titt som tätt till vem som hellst.
68. Personer du hånglat med inom en 24 timmars period: oj, 4 tror jag det blev.
69. Glassar du ätit på en dag: Det har jag inte uppskrivit någonstanns så kan inte svara på denna fråga tyvärr.
70. Festivaler du ska på detta år: Det blev ett par styckan men dom börjar ta slut nu. Kanske blir en sväng till malmö-festivalen innan den tar slut också.
71. Gånger du haft minnesluckor på: aldrig. Även fast jag är väldigt glömsk.
72. Gånger du varit hög: fortfarande never ever
73. Personer du saknar just nu: känner ingen saknad just nu
74. Gånger ditt hjärta brustit: Aldrig. Rätt skönt va. Har rätt svårt att ta åt mig av saker så mig sårar man inte så lätt.

VEM

75. Vill du kyssa nu:
robert pattinson, tänk vad många som blivit avis då ;) mohaha
76. Ska du träffa imorgon: ingen vad jag vet än så länge. Ja, lär väl se min familj dock.
77. Sjöng du senast för:  Sandra, i frittfall för att inte tänka på att jag var så högt uppe. Eller sjöng hon för mig, jag var knappt vid medvetandet.
78. Hade du senaste en msn konversation med: kusselekusin
79. Spelade du tv-spel med senast: LillFrida, Henrik och Lovisa.
80. Vill du ta med på en romantisk resa just nu: en pudding, vet bara inte vem riktigt.
81. Vill kasta en sten i huvudet på: alla dumma människor
82. Förtjänar att dö: nemen fy vad hemskt. 
83. Ville du sova jämte inatt:  min kudde känns trygt

 

VAD

84. Gör dig glad:
mina underbaraste vänner
85. Gör dig ledsen: hemskheter
86. Vad vill du helst göra nu: hellst av allt vill jag åka till nått varmt ställe med sol
87. Önskar du att du slapp göra: förtillvälligt, stryka kläder som mamma beordrar mig att göra. Annars ta förväl av sommarlovet
88. Vill du ha nu: sol varme och mera sommarlov
89. Önskar du dig i födelsedagspresent: nästan precis fyllt år. Men till nästa år då, en snygg & cool bil.
90. Längtar du till: julafton sen sommaren-10
91. Tycker du om dina betyg: har bara fått 5 betyg i gymnasiet, dom är bra. Betygen från grundskolan, sjuuukt nöjd med.
92. Ångrar du i ditt liv: NEJ!!!
93. Är det bästa som hänt dig: började gymnasiet och min lillasyster.
94. Gör du helst en solig sommardag: ligger på stranden och glassar med vänner sen en trevlig fest på kvällen (y)
95. Gör du helst, ser film på bio eller hemma: mys med båda.
96. Vad saknar du från barndomen: känslan av längtan. Ni vet innan julafton och sin födelsedag och sånt. Åh, pallar inte bli gamla och skruttig.
97. Vad är det första du minns: en julafton då jag sitter i farfars knä och är sjuk.
98. Vad önskar du andra människor: att det ska bry sig så mycket i stället för att koppla av och leva livet,
99. Vad tycker du om den här listan: jag avgudar den. Ska be till den ikväll också, ihop om att fler gör den. Det är den väl värd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0