MB-power

Hej, hur mår ni?
Jag mår så här, har haft bättre dagar, är helt slut efter gårdagen & har bauta sår på benet som svider bauta mycket.

Igår så bjud min fina vän Simon hem till han för fest. Klart vi kommer och som Simon sa när vi frågade när festen börjar "när ni kommer". Jovisst, borde vi inte börja ta betalt för att komma snart eller? skämt å sido. Men det blev en hel lyckad dag hela igen. Sov det gjorde vi inte, eller inte jag. Några blev trötta och somnade men vi var några som vägrade att låta festen var slut när den var så great. Yesbox, full rulle från 8 till 8 på morgonen. Härligt, så ska det vara (y)

Lite bilder. Flesta är innan vi kom till Simon för då hade man tid att fota. Tog tåget ner med Joanna sandra robin oskar och "Kalle".

pizzapaus i häljarps ända pizzeria. Dom har en bit kvar till dom är upp i Öa klass.



Det var lång väg att gå. Efter ett tag blev vi er hungriga och vilken tur vi hade ett stort majsfält brevid oss så majsplockar-"kalle" fixade majs till oss. Dte blev vår image för kvällen, majsen alltså. Vi kallade oss för MB=majsblondierna. haha, fyför vad kul vi hade åt det och alla andra åt oss.


när vi gick gående kom det en typ lite lastbil med öppet flack typ pickup och körde av slump började vi vifta med armarna och han som körde stannade och sa "Vill ni ha skjuts, hoppa upp" vips slapp vi gå hela lång vägen. haha sp sjukt men kul! (nej det var inte mörkt ute. blev nog mörkt för jag tog med blixt och japp kolla in Joannas trosor. Hittade ingen bild där dom INTE syntes, flasharN ;) )


puss på mina sandra <3


Det var de. tack för ännu en lyckad fest. Alltid är är dom så galet roligt spårade. Man har inte roligare än vad man själv gör det till helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: JOANNA

hahaha! tack ÄNNU en gång sofia :D vi är bäst! ingen protest! ingen fest utan oss - nej? MB forever också för den delen! hihihuhu PS tur jag hade trosor på mig juuu! ;) rosa björnborg faktriskt (H) <3

2009-08-07 @ 16:53:31
Postat av: Sandra

Haha, jadu, hur många gånger ska vi under våra liv säga "TACK DET VAR SUPERSKOJ" haha, för på varenda fest eller så som vi går på tillsammans blir ju lyckade :D Vi tre blondiner rockar varenda tillfälle vi får tillsammans :D <3<3 Instämmer med joanna; MB is the shit! :D haha! pusssss <3<3

2009-08-10 @ 14:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0