tivoli med fest på slutet

Fredagen blev så mycket mer än tänkt! riktigt händelserik dag. För att göra låååååång dag till inte allt för lång text då.

Dagen började tidigt med att snälla Frida följde med mig och vi hämtade ut våra busskort sen åkte jag in till Hbg mötte upp mina tjejer (Joanna sandra emma) vindare till Köpenhamn där vi mötte upp restan av gänget (simon, marcus och roffe). Dax för dagensen plan, TIVOLI!!! wiho, vi blev som barn igen när åkpasset var på. Joanna och jag tog i extra mycket så att vi faktiskt sprang till första karusellen :) hihi. Sen flöt bara dagen på. Typ ingen kö alls, så gissa som vi åkte. Helt sjuk! Fick oss en karusellskötar vän, Albert (simon döpte han till det).  Hann skötte draken, som också var mina favo. Skrattade alltid så jag fick kramp i magen... Wellwell, då kommer vi till äckligaste då. Helt klart stora 80 m slänggungan. Fyfan, den var inte och leka med. Joanna och Emma började blöa, sötisar. Jag klarade mig från det lite för att Sandra tvingade mig att sjunga samtidigt för att tänka på nått annat. Det var planen, när det var läskigt så sjunger vi! sen började tiden gå och det började dra sig mot slutet men vi had eså kul så ville inte att dagen skulle ta slut så Simon fixade fest! :) hihi, skit kul. Vilken dag det blev, helt sjuk vad toppen kul den var! TACK ALLA FÖR DAGEN/KVÄLLEN ALLT! <3
Joanna, jag, sandra och Emma! <3



   
sötisar, emma & joanna! <3

Sandra och jag


later on @ party!
joanna med gh-gitarren i högsta hugg. Vi var faktiskt rockstjärner ett tag. Joanna på gitarr, sandra på tumor, jag och emma som sångare. Tror det skulle bli nått bra, kan typ kallas oss THE BLONDIEZ! (så kan vi vara ett DANSband istället)

Emma i "kungastolen". Det är sant, kungen satt i den stolen när öresundsbron invigdes. Bara vi suttit på samma stol som kungen ;) mycket coolt och status för det va?


Det var dagen en stor nedkortning :) En grymt lyckad dag ... <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0