the end

har en hel del jag vill skriva nu, har inte haft tid innan. Bra väder+sista sommarlovsdagen=ingen tid för data och bloggning.

Vi börjar med gårdagen då jag åkte in till Hbg för att träffa Joanna och sandra för vad jag trodde skulle bli en dag på stan. Icke icke, mina tjejer är roliga dom. Det med shopping var väl bara ett knep för att lura iväg mig utan att jag skulle ana vad som skulle ske. De berättade att det hade en försenad födelsedagspresent till mig. De hade iaf bakat kladdmuffins och nån cheesecakes/hallon-grejs och saft till det som vi fikade med i parken, mycket mysigt.  Men det tog inte stopp där. De hade även fixat bio, Sommaren med Göran. Filmen var grymt kul, verkligen vår typ av humor. haha. Fy som vi skrattade. Åh, vad jag älskar mina tjejer och åh vad jag älskar överraskningar! TACK FÖR DEN BÄSTA PRESENTEN NI KUNDE GE MIG! <333

Idag har jag tagit tillvara av dagen bästa soltimmar. Solat nonstopp ungefär. Med avbrott för att dricka vatten annars hade jag tuppat av. Så lite färg måste jag allt skryta om att jag fått. Mycket bra avslutning på sommarlovet! Dock hade en super fest suttit fel som att säga förväl till sommaren. En i still med skolavslutnings festen.

fast jag fick mig en fest på ett annat vis. BOLT PÅ 200 m - 19.19 ... Ash, det räcker! så snabbt som han sprang kändes det som sommaren har gått. Med Bolt säger jag hejdå till sommarlovet! :(

Imorgon börjar Sofia i 2:an!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0