sov gott

Okej, detta ordet är jag inget fan av men måste skriva det nu. OOOOMMMMMGGG!!!! så

9 sekunder och 58 hundra delar av mitt liv fick ha tillbringa åt att se Bolt springa sinnesjukt snabbt och vacker. Jag svävade någonstanns mellan himmel och jord. Det var ren magi, vackert som få! :) Jag är nu lycklig och kommer sova gott.

Tänk vad EN människa kan göra. Få en hel värld att stanna? I år var det MJ bortgång och Bolts 100m lopp som fick en helt värld att stanna :)

He makes my day :)


nu måste jag snacka vidare med Elin om vad vi nyss fick uppleva. Vi är helt extas :)
Det kommer alltid finns en Gud inom olika yrken, Bolt är idrottens Gud, MJ var/är musikens Gud, jag är människornas Gud :)

hejdå, det var allt för mig! ska fortsätta att njuta nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0