slutet i min bloggning?

Fick en grej för mig just nu,

Jag vill byta blogg, vill inte ha denna längre. Nu finns det både för och nackdelar med att byta. Jag vill börja om på något vis men palla att allt gamalt inte finns kvar då. Jag vill blogga för att själv minnas allt jag gjort och vad som häny. Kul att gå tillbaka och titta och få sig några skratt och sen se hur allt har förändrats sen man skrev det blogginlägget. Jag är inte ute efter att bli nån rik Blondinbella eller snygg Kenzas eller äcklig Kissie och absolut inte en "Amandavardet"-blogg. I don't care a shit, vilka som läser. Jag vill bara hjälpa mitt egna minne som inte alltid är super bra. ibland bra, ibland mindre bra!

Hrm, jag ska fundra på det. Och så ska jag ´lägga ner tid på att ha en fin design, den jag har nu är äcklig och ful och tog mig 2 min att fixa. Haha? nej, ska man blogga vill man ha rent och fint :)

Jag återkommer... om jag ens gör det?!

Nej, kanske borde nöja mig med dom femtioelva-bloggarna jag läser .... Jag tänkte försëslå för min svenska lärare att få läsa bloggar istället för böcker? Jag gillar verkligheten, gillar få en inblick i andras huvud eller vad man kan säga... hatar att läsa böcker för dom är så overkliga och dryga på något sätt. Vill nämligen känna igen mig på något sätt. Kanske en av anledningarna till att jag bara läser självbiografier ifall jag måste läsa. På tal om ingetting, precis!

sen på tal om något helt annat igen. Hittade en kul bild från Stockholm. Hoppas ni ser på mitt ansiktuttryck, jag är måttligt rädd. Iaf, en bild på mig och två koalor (drog till med ett djur bara, kunde sagt giraff lika bra, så osäker är jag på vad det är för djur?). Hrm, djuren verkar ju ha "fredags-myspys"!

Kommentarer
Postat av: jannike

nejnej, fortsätt skriva! (:

2009-08-23 @ 16:39:32
Postat av: jannike

SOFIA, BÖRJA BLOGGA IGGEEEEEN!!<3

2009-09-02 @ 21:21:59
URL: http://wjannike.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0