shopping with sandra

Hann knappt publicera förra blogginlägget innan det pep till i mobilen. Ett sms från Sandra om en shoppingtur idag. Självklart hänger man med på det.

Det blev att stressa för att hinna till bussen (ovanligt?) men jag fixade det. Idag var shoppingen på min sida. Fick med mig en hel del hem, nöjd med allt.

En grej Sandra och jag deppade över at vi insåg att nu är sommaren typ slut. Vi såg att kom till och med börjat sälja mössor och halsdukar, sjukt! hallå, jag kolla fortfarande på vädret i hopp om en ny varmebölja. Wtf, jag har inte ens hunnit köpa ny bikini för iår än? haha. Letar fortfarande efter den perfekta. Får nog börja ge upp nu :( . synd!

Iaf, det jag handlade var:
glansleggins (ni vet sånna som glänser lite. Har hårt dissat dom innan, avskytt dom men dom var på rea typ nästan gratis och tänkte dom kan vara coola att ha när man ska ut och partaja)
Linne (vanligt fast i lite mörkkorallfärgat)
Linne ( i lite längre och lite hängit, allsåt inte åtsittande modell sen med knappar på framtill)
JLo parfym (min absoluta favo, åh vad jag älskar doften. Att jag aldrig köpt den innan, men nu är den min)
Linne (löst hängit svart genomskinligt, ascoolt)
BH (vanlig svart, inga konstigheter)
Mat (Cafe grafitti, bakad potatis med skinka och road island-sås, väldigt gott)
det var nog allt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0