msn-visningsbild

Sitter och gapflabbar åt mig själv just nu.

Toni skrev nyss till mig på msn såhära:

". säger:

hahaha sofia ska du ha den bilden tills du blir 20 ;D?"
"

» S o f i a - säger:

what?

haha, vad snackar du om?"

Det handlar om min visningbild på msn. Har helt glömt bort den. Tänker inte på den alls. Men vet ni vad, jag tror jag har världsrekordet i att ha samma visningsbild i längs tid. Tror inte jag har ändra sen ja kanske slutet av 8 i början av 9:an . Det är sant! kan möjligtvis vara längre. Så på tiden att jag byter bild va?
Fast bilden på New york jag har kommer fortfarande vara min absoluta favoritbild men dax att börja på ett nytt kapitell i msn-livet

R.I.P


spännade var det blir för ny bild va ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0