heeeejhallllåååå!

Tillbaka hemma i skåne igen efter ett tag i stugan.

Har inte haft nått speciellt för mig. Typ tagit dagen som en kommer, bokstavligen talat. Det är nått speciellt att komma hit eller att bara komma iväg från sin vanliga vardag. Man får så mycker energi och man lever lite som på ett moln, suttsar runder. En kväll fick jag för mig att jag skulle ut och springa och 2 dagars träningsverk. Ska jag träna TRÄNAR jag också, inte nöjd förrens hela kroppen är i smärta. Låter dumt men sån är jag! Lika bra att köra på när man ändå är igång, blir ändå så sällan.

Igår blev det födelsedagsfirande. För mycket mat, presenter, tipspromenad, hund(kalv) som på ett kick sluffsat i sig ostbåggarna & en trött Sofia.

bilder sen min födelsedag och framåt:

syskonkärlek, love her more than myself <3


birthday jump


bilder sen studan¨

vad är en sommar utan att vara ute med båten och åka till öar? öh, inte min sommar iaf ;)

tänkte stanna och ta paus vid en ö och äta lite fika. jag gick för att hitta bästa platsen att sitta på då kommer detta utfarandes ur min mun "faaaaaaan, det står en hel flock med får bara där runt kanten. Skynda er!!!" så inom loppet v 10 sek var vi iväg igen. Pust det hade kunnat sluta illa, uppätna av får liksom.
 



Kommentarer
Postat av: joanna

SKITSÖT bild på dig & din lillasyster:D

2009-08-04 @ 11:31:25
URL: http://joannadiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0