festivaldax igen :)

Har hämtat mig sen gårdagens Bolt-feber. Men jag tycker fortfarande det var magiskt och ser iframemot  200m och staffeten. Det var de!

Idag ska jag ner till Malmö för att besöka malmöfestivalen tilsammans med Robin Oscar och Frida + en några klassisar till henne. Det kommer nog bli skoj. Var några som skulle spela som Frida tycker om så ska lyssna på dom, namnet var lite speciellt så kan inte det riktigt.

Stannar inte i Malmö hela kvällen/natten som hbg-festivalen för går liksom URK dåliga bussar från Hbg och hem, ovanligt? fuck örkelljugna.... eller kanske skånetrafiken. Ash, skyller på Öa känns bättre!

nu ska jag fixa det lilla sista innan jag tar min cykel och puttrar till busstationen och vidare til sverige 3 största stad ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0