day

Hej mina vänner!

Hade en mycket trevlig dag/kväll/natt med mina BFF's blondies. Vilken perfect match vi är ;) .. Jag hämtade dom på bussen så gick vi och hyrde en film "a shopaholics bekännelser" och köpte mat för att laga tacos senare mot kvällen.
Sen hade vi för oss allt möjligt från himmel och jord till vi gick och la oss väldigt sen. Mohaha, önska jag kunnat skriva i bloggen om allt men det är för riskfyllt gjort. Ni hade fått er många skratt är jag säker på. Skratta ni lite nu så är det jämnt.

sen åkte dom hem :'( ... tomt....


mitt hår räker för oss alla.






fast då kommer världen bästa Fröken Håkansson och räddar mig. Vi så kolla rpå en film och sticker ner i byn för att fixa lite saker. Bland annat våra busskort i med vi båda är i väldigt behov av dom snarast. vad tror ni? JO såklart är det ju sommartiden, så vi missade stängningen. Vilket betyder att Sofia fick ställa till det för alla andra i morgon med att ta ett senare tåg & jag får stå utanför biblan precis när dom öppnar för att hämta ut busskortet. jaja, det löser sig nog.

MEN, imorgon blir det tivoli med joanna sandra emma simon marcus och roffe. Det kommer bli sjukt kul :) wiho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0