back to black?

Tjosan hoppsan!

This sucks! SOMMARLOVET TOG SLUT 09.00 igår för mig, urk fy! ash, whatever! måste erkänna att det ska bli liiiite mycket med höst nu, fast hellst av allt vill jag ha sommmar forever :)

Bussen som vanligt i morse. Inte riktigt vanlig då, var några nya tillskott i form av 93:or. Åh, själv var det jag för ett år sedan, sjukt vad tiden går. Iaf, så tjamades min buss med Joanna och sandra.  Tillsammans slapplade vi in på skolan som nyblivna 2:or. Mycket trevligt att träffa de man inte sett på lovet. Dock hann man inte snacka så mycket.

En annan sak är att det börjde 3 nya i klassen.(1 okänd, 2 kända). Till det roliga med det; när dom staplade in visade det sig att två av dom gick i tvåan förra året och vi alla var fullt medvetena om vilka dessa människor var. Höhö, mer än jag som tyckt det varit pinsamt att gå OM en klass på gymnasiet? Ehm, en annan sak, FÅR man ens göra det?  whatever, inte mina probelm.

Efter skolan blev lite allt möjligt med sandra och joanna innan jag åkte ut till väla för att möta upp en del av familjen för att införskaffa lite saker.

Nejni, godiset och fridrotten väntar så jag måste pysa iväg nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0