valborg

idag är det valborg, det ser vi framemot. Eller ja, jag tycker väl inte det är något speciellt med valborg. Bra dag att träffa massa människor? haha

härliga vädret håller i sig så blev mat i stadparken idag igen. PÅ matten så jobbade jag med Joanna, vi har våra egna regler o, hur en matte lektion ska vara. Varför sitta inne och räkna tråkigt matte när man kan vara ute och sola. Preics! så vi gick ut i parken gjorde några uppgivter sen la vi oss och solade resten av tiden... Lite färg fick vi allt. Vi är i samma nyans nu såg vi :) rätt coolt.

nu ska jag fixa mig lite och äta sen drar jag till Frida och fixar lite till sen ner i byn och kolla brasan där sen blir det fest ute i ingenstanns. Mitt mål med kvällen är att träffa så många från "gamla" tiden.

den här miljön är inte helt fel att räkna matte in :) dock gick vi ut och la oss på gräset sen för att sola, inte lika skönt att ligga på grus.

Kommentarer
Postat av: jannike

åh ser mysigt ut :)

2009-05-01 @ 10:01:02
URL: http://wjannike.devote.se
Postat av: joanna

myyycket mysigt att "räkna matte" samtidigt som man solar och lyssnar på musik i statsparken,hihi :) vi är typ, best i test.

2009-05-02 @ 16:42:50
URL: http://joannadiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0