amazing

Vilket otroligt fint väder det är ute. Håller på att smälla av, hur härligt är det inte. Nej jag vet inte vad jag ska ta mig till. Att man kan bli galen av lite sol och varme. Men ack så underbart det är. wiho!

när jag kom hem från skolan hade pappa fixa fika utomhus. Åh, hur härligt är inte det. Åh, tänker snart kanske man kan börja grilla också, så gott! åh, tänker er ja tänker er allt med sol och vamre allt är så underbart då. mmm lalalala!!!

Jag har inte gått på ett ända april-skämt idag. Men har lurat några stycken med rätt "bra" skämt också. Synd att jag ska vara så bra då ;) hihi

Man få ju extra energi av detta vädert ju så stack ut och sprang en runda innan. Härligt Härligt!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0