annan dagen

snart ska jag äta frukost. tror dte blir den godaste frukosten på länge. Farmor är här och lagar mat så blir min favorätt till frukost då, biffar med potatis :) doften osar i hela huset nu, snart kan jag inte hålla mig mer. Är jätte hungrig nu. jaja mångra minuter till kan jag stå ut.

Det känns lite som söndag idag men är faktiskt måndag. Ash, gör inget. En mindre skoldag denna veckan. I och för sig, denna dagen kommer dock inte vara så skolfri ändå. Måste skriva på ett religionsarbete. Men har bestämt mig för att inte skriva ett ord mer än vad det behövs. Ska göra det så enkelt som möjligt. Sen ska jag njuta av det fina vädret och sista dagen på lovet.



längesen ni såg mig på bild va? eller ja på en "normal" bild... Okej, la i  den för en anledning. Känn sympati med mig. Kolla så "kort" mitt hår är nu. Fan jag ångrar att jag klippte av så mycket. Går hela tiden och känner på det varje gång tar det slut alldeles för tidigt. Det känns så ovant! trodde jag vände mig men icke. Jaja, då vet jag att jag aldrig mer ska klippa mer än vad som behövs! fast i och för sig, som mitt hår såg ut innan jag klippte av det var katastof. Men kanske hade räckt med att bara tagit topparna ändå? Aja, skit samma. Som jag alltid säger: Hänt är hänt, se framåt! :) till sommaren är det låååång och solblekt igen :D

/love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0