bowling

så där ja, ännu en dag snart passerat! Skönt att jag har haft fullt upp detta lov och haft kul samtidigt som jag hunnit med många och roliga saker. ändå är lovet inte slut, gött!

Idag kom några mina kusiner och hämtade mig vid 12 tiden sen drog vi till väla en sväng. Fika på tasty house är ett måste, när kusinerna från norrköping är nere. Dom tycker affären är ascoolt. Antagligen har dom inget liknade i Norrköping. Men dom andra shoppade på men stackars lilla jag har hamnat i en formsvacka. Jag håller på att gå sönder när jag kolla i min gardrob, hittar aldrig något att ha på mig. Och det jag tar på mig gillar jag inte. Ushnej, nu får jag nig sätta igång och handla massvis. Men jaja, fika köpte jag ju. Bättre det än inget.

Sen kom vi tillbaka så hade mormor beställt bowlingbanor till oss i Öa. 10 min innan vi skulle åka så ringde dom från  bowlingen och sa att banorna gått sönder, great! vi alla deppade ihopa och kände att livet var meninglöst ett tag tills morfar kom med den smarta ideen att det faktiskt finns bowling på fler ställen än i Örkelljunga. Yes!!! tur att nån är smart i släkten.. Så fick banor i Åstorp vid 7. Så då stack vi dit (jag,max,hanna,rasmus,frida,mamma och mormor) .. Grymt kul var det. Roligaste var ju att mormor utklassade oss alla, hon var hel grym. Typ på en serie hade hon typ 120 poäng. Själv låg man kring 70-80 poäng nått sånt ... Gjorde två strake, HIGH FIVE på den va!

Frida in action!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0