back

Har inte och klaga på över denna dagen precis. Den har varit super duper bra!

började fin fint med att lärarna bad om förlåtelse lite vad som hände förra fredagen. Dom förklarade sig lite hit och dit vad dom menade och vi gjorde det samma så nu är allt mycket bättre. Vi kommer få vara mer delaktiga i allt som berör vår skolgång, för är trotts allt vi som ska lära oss. Sen ändra vi en del andra saker och så, alla nöjda alla glad! :) & sen snabbt pratade vi om böcker, favoritbok och så, Why? ingen anning. Sen 10,00 gick vi från skolan som världens lyckligaste för då fick vi sluta för dagen :) då kan jag säga alla dummar tankar om skolan och så förvsann med vinden... Satt och chillade och pratade igenom påsklovets bravader och gjorde " you get punkt" på Simon. Som vi lurade han, han skakade av gädsla, vi andra skakade av skrattavfall!

Sen gick jag och joanna var nyttiga och åt sallad innan vi hämtade upp dom andra tjejorna och gick ner till norra hamnen och satt oss på EH och tog oss en lång och mysig fika :) sen var klockan kanske 2 tiden kändes konstigt att åka hem då för egentligen hade vi inte slutat då (slutar egentligen 15,15) så blev en runda på stan med mina blondies Joanna och Sandra. Fick med mig super vår/sommriga kläder :D

Myspys!


Kommentarer
Postat av: Pauliina

Ohhh älskar Espresso House nere vid norra hamnen :D

2009-04-15 @ 20:23:08
URL: http://pauliina22.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0