onsdag

Att jag är rätt off i bloggande är rätt förståligt, kolla bara ut! vem vill sitta inne i detta vädert, inte jag! Vill ni höra nått från mig ska jag ge er några ledtrådar var jag kan vara, stadsparken, gröningen, stan, norra hamnen eller på bussen hem.

Igår stack jag till hbg ändå och kom inte hem förrens vid 10-tiden så inget bloggade då. Det blev shopping-myspys i hamnen-grillning på gröningen-lite annat hit och dit (jätte mysigt bilder kommer)

Idag har varit en hel najs dag. Först tyska, sen på lunchen stod vi med oss maten och satt oss i stadparken och solade och åt. Vad var lika härligt som det låter. Sen kollade resten av dagen på "mississippi bruning". Hemskt film det dära, handlar om hur de svart blev behandlade. Jag var påväg in i filmen ett antal gånger av ilska.

Imorgon är det valborg :) kommer väl bli helt okej. Blir på fest i hemma i Öa. Nu känner jag att jag hellre viljat vara i Helsingborg. men men kan inte vaar överallt. Öa är för litet för att känna sig säkert, man får akta sin rygg hela tiden.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: amanda

vart ska du på fest i öa ? :)

2009-04-29 @ 21:57:32
Postat av: amanda

oj, ja skoja bara. vet ju att du ska till mia ;) hihi SES DÄR =)

2009-04-29 @ 21:57:52
Postat av: Sofie

då ses vi om du ska till mia! :D

2009-04-30 @ 08:27:58
URL: http://sofiehansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0