sleep over

Än så länge är jag vaken! Igårdagen / kvällen /natten var super! hittade på allt möjligt bus och skoj. Vi är helt sjuka ibland får jag nog erkänna. Okej, inte jag som är de sjukaste av oss alla för en gång skull. Haha! Riktigt sjukt crazy är mina vänner. Vet inte om man ska skratta eller gråta ibland, men vafan man lever bara en gång...Mycket som kan hända på en liten kvällpromenad som vi sa, i middle of nowhere... Sen har jag ju bevisat att tjejer kan göra många saker samtidigt. Jag kollade på robinson samtidigt som jag kollade min facebook och svarade på mail sen på samma gång läste jag tidning OCH spelade spel, High five för mig! Bästa var ju ändå att jag hann med allt, inget jag säckade efter i. Här gäller det att vara effiktiv. Sen hade vi för oss en massa annat, men det tar vi inte. Jag kan ju säga att jag sov inte ett dugg på hela natten av många anledningar. Fast tror ingen av oss sov, var inte så jävla lätt kan jag säga. hahaha. Så då har vi inte sagt mer!

Att det är lov i morgon också där välbehövligt. Men snart är påsklovet och har ändå inte hunnit med allt jag tänkt göra men sånt är det. Har haft ett sjukt bra lov massvis kul har jag gjort! :)  festat, shoppat, umgåtts med vänner, träffat kusiner, kalas, sleep over hos Hanna, bowling, ja massa annnat! sen tillbaka till skolan ...

<3 

Kommentarer
Postat av: joaaannaa

hahahha! sjukt. jo, vi ÄR eller DEM är sjuka i huvudet, på världens roligaste sätt! det går inte att vara mer er utan att skratta. för det är så sjukt roligt x) hahaha! sofia du är proffsig :D och ingen kommentar på sista stycket ;) HAHAHHAHA! dog när du sa det till mig.. ;b hahhaa! tack för igår, I LOVE YOU HONEY<3

2009-04-12 @ 19:42:09
URL: http://joannadiary.blogg.se/
Postat av: sofia

Joanna:

Vi alla tillsammans är den perfekta blandning. Och dom gör ju allt bara mycket roligare. Finns det nått pogram om sjukaste människor ska jag anmäla dom ditt, dom hade vunnit skiten lätt! :) hahahaha, ja det sista där ja. Ibland är man inte så osynlig som man tror :) have a nice night & take it esay, love you <3

2009-04-12 @ 21:25:06
URL: http://sofiadiary.blogg.se/
Postat av: joanna

Ja, ohja! det hade inte funnits någon chans till de andra, helt säker ;b HAHA! ja, jo, det gjorde jag ;) (a) .. hahah! loooove you honey <3

2009-04-13 @ 15:03:23
URL: http://joannadiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0