underbar dag

Denna dagen har typ varit helt perfekt, sån man drömmer om att ha varje dag. Ni ska få veta varför snart. Och sen har jag hunnit med sjukt mycket saker denna dag.

Började med en liten sovmorgon i alla fall, 1 timme extra :) . Sen syo-information om valbara kurser i tvåan. Vet inte vad jag ska välja, om jag ska välja efter hjärtat eller hjärnan. Får se! sen engelska, inget speciellt med den. Rätt kul var den faktiskt, typ lyssna på olika dialekter och lista ut var den kom ifrån. Lunch, kycklingsallad. Sen klassråd, äntligen fick vi någon som ville vara ordförande, Johan nya killen i klassen. Annars var det lite koasartat vissa delar.  Lååååång rast, ute och sola lite, eller mer mysa i det fina vädret. Sen blev dte bowling på idrotten. Så kul det var. Jag var hyffast grym :) typ 2 strajkar och såna halvstrajkar också kommer dock inte ihåg så många. Fast måste säga att jag kom nog sist i mitt lag ändå, inte helt säker hur det blev efter alla runder ...

Sen var skoldagen slut men inte dagen. Kan skriva om den senare :)
Bildern från dagen:
       
Hannah & Bellan   ......                 Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0