synfel?

grejen om löften skjuter vi upp till en annan dag har inte hunnit och tänka på det!

En annan rolig grej som hände idag var att jag skulle at syntest inför att börja övningsköra. Frida följde med mig för hon skulle också ta. innan vi gick dit skojade vi lite om att vi båda visste att vi inte hade nån super syn. Skojade lite om det. Visade sig att det kanske inte var så mycket att skämta om. jag kämpade och kämpade för att se bokstäverna i den "maskinen", tyckte det av omöjligt att se. Jag började bli lite irriterad och sa att jag visst det hade bra syn, bara fel på maskinen hit och dit. Pinsamt som fan började det bli, frida bara skrattade åt mig som alla andra gjorde som skrev prov eller tränade inför prov. Jag kände mig sjukt kass och chockad. gav upp för ett tag för att låta frida testa. Var bombis på att hon heller inte skulle fixa det. Tänkte ju "nejnej inte fel på minga ögon, det är maskinen det är fel på". Men nejdå frida klarade det kanon. Så fick lite tips hit och dit och DÅ kom jag på det, kanske borde ställa mig på tå så ser jag bättre. POFF så började raderna dyka upp tydligre och tydligare... Antar att jag hade blivit bländad av ljuset + att jag hade ingen super teknik i början när jag kollade på bokstäverna i skrämen. Så nu får vi hålla tummarna att de godkänner mitt resultat för att skaffa glasögon kommer inte på frågan. Jag ser kanon, bara ibland med dåligt ljus och långt ifrån det börjar krånglar. Ash, det fixar sig!

i morgon ska jag träffa KAJAN! (Kajsa) & amanda + några fler vet inte alla. Måste hitta på nått med Kajsa innan hon sticker till Nordpolen igen. Ska ge henne kramar större än bamses! :)  man ser ju inte den kotten så ofta länge, bara loven . Får vara glad för den tiden. Inte för jag träffar de andra så mycket längre, men det får jag skärpa mig med. För dom kan jag ju träffa utan att behöva åka igenom hela svergie nästan.

PUSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0