right round

Jag sa att jag skulle komma med löften åt mig själv. Förra veckan typ kom jag på några stycken som var bra. Jag har redan brytit alla, det är inte lätt. Var bland annat, inget godis på vardagarna, träna minst en gång i veckan, gå en promenad varannan dag, inte köpa bara för att köpa. Det sket sig direkt, men vem har sagt att löften är till för att hållas? ;) ... Varför ändrar man inte och gör tvärtomt. Sina löften måste man bryta, hade varit lite intressant. Nej gör inte det krångligare än det är.

För övrigt är jag pissenervös för morgondagen. Nervös är fel ord, men vill bara få dagen överstökad. Först nationella "speaking" i engelska. Inget jag hurrar och längtar efter precis. Jag förbereder mig med att kolla på the hills och the city och andra mtv pogram utan svenskt text. Kanon bra (y). Sen har jag även en tyska dialog att läsa upp. Vi har skrivit den själv och sedan kunna den så bra som möjligt, scary:$ . Sen kanske det sämsta med hela dagen är att jag inte får den långa sovmorgonen, måste ta halv 8 bussen in . Det är riktigt illa. Att ta en sovmorgon från oss är en nära döden upplevelse för våra lärare. Det är verkligen som att trampa på en ond tå. Sovmorgonen är bland det heligaste vi har ;) haha

tillbaka till tyskapluggande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0