nya vägar

Jag tycker det är synd att allt för många ger upp hoppet om en "dröm" innan dom ens försökt. Vad är det för mening med det. För att lyckas måste man misslyckas också. Man måste våga pröva nya vägar inte stå kvar och stampa på samma ställe, det kommer man ingenstanns på. Vart vill jag komma med detta då? Jo att våga gå utanför dina egna vingar! Det är spännade för där för är allt nytt.
(detta är inte alls menat till någon speciellt person. Jag bara skrev det för jag kom på och tänka på en situation)

Annars är jag väldigt uttråkad just nu men samtidigt för trött för att hitta på något. jag sörjer lite för att påsklovet i slut för i morgon hinner man ju inte göra så mycket. Men tänk så hära då, nästa lov är ju SOMMARLOV! längtar så mycket till sommaren massvis med planer för den :) . Åh, jag och tänkte massa som sommaren nu. Så kan jag ju inte göra, måste sluta nu. Oj vad jag känner att jag har mycket kul att skriva! hejåhå

Puss till mina kära vänner <3 you're great

Kommentarer
Postat av: Anonym

sofia, vi får se till att ses nån gång snart. va ju ett tag sen nu :)

förresten så har även jag skaffat blogg nu igen.

puss på dig sötnos <3

2009-04-13 @ 11:29:39
URL: http://wjannike.devote.se
Postat av: Anonym

/jannike

2009-04-13 @ 11:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0