måndag

Som jag berättade igår har jag läst ut en bok, ego girl. Jag hade såklart en plan bakom att läsa den. Hade inte funnit i min vildaste fantasi att gräppa en bok annars. Är nämligen så att om ett par veckor ska vi göra nått med en bok vi läst. Kommer inte ihåg vad. Men hade såklart tänkt att jag kunde använda mig av denna bok. Berättade för min lärare att jag läst en bok och hon blev helt eld och lågar och stolt över mig. Sen visade jag vilken bok det vad och hon gillade verkligen att jag hittat den stilen som passar mig. Men denna boken var inte godkänd för att använda som matrial i vad det nu var vi skulle göra. Så ser och lär, Sofia MÅSTE läsa en till mig! Åhfan, önskar mig det största lycka till som någonsinn finns. Tummen upp?

Annars hade jag och Hanna massa kul efter skolan då det var tänkt att vi så snabbt som möjligt skulle göra klart vår analys så vi slapp göra den hemma. Åhja, vi var väl i skolan 3 timmar och max 1 timme jobbade vi. Hade fult upp med annat stoj. Hittade en parfym som vi sprutade ner en ogillad persons skåp med. Vi satt och sjönd gamla låtar med folka fula stämmor och röster. Vi blev sjukt nyfiknas vad C och S har smidigt för speciella planer till oss. Sa att dom hade nått på G som verkligen passade oss. Olidlig väntan, en vecka typ!

Tog en sen buss hem så trodde att jag skulle få åka själv men nej, både Robin och Jonte var med den bussen. Så blev ingen tråkig resa. Bara väääldigt tråkigt att gå hem i 8 cm klackar, dumma pappa var och jobbade med förrådet och hörde inte att jag ringde som en galning :(

IMORGON ÄR JAG LEDIG!!! :)
I LOVE RESURSDAGAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0