lördag

Ikväll blir det nog en "ta det lungt"-kväll med robinson bland annat, tror jag. Man ska aldrig säga aldrig, rätt som det var så får man en racketmotor i sig.

Idag har jag ängnat mig åt att vakna upp oss Sandra. Vi firade henne födelsedag igår. Mycket mysigt och trevligt! Thank you girls<3 ... Sen hann jag bara vara hemma och sola ett litet tag innan jag följde med mam, pap och lillfrida till Ängelholm. Gick runder på stan och fikade lite också :) & nu precis så har jag ätit grillat. Fyför vad sommrigt det kändes, att sitta på alltanen och sola samtidigt som man kände grilldoften. (Y)

Ikväll skulle dte blivit till gröningen och grillat med folk, men är alldeles för blåsigt. Mysfaktorna hade gått fett bort om man frösigt.

Kommentarer
Postat av: Joanna

mysigt igår :) hihi, synd att det inte blev ngt ikvälll, men vi ses på måndag fialotta <3

2009-04-25 @ 19:20:17
URL: http://joannadiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0