löften

Jag känner för att ha några löften från i morgon till skolavslutningen. Jag tycker det spännade och kul. fast samtidigt vädigt plågsamt. Men det är oftast ända sättet för att få mig till att verkligen göra saker. Säger jag för mig själv, nej nu ska jag inte äta godis på en månad så funkar det inte. För jag är inte tillräklingt hård mot mig själv, jag låter mig nog fuska i sånna lägen. Ingen annan vet ju om man fuskar då.

Nej ska fundera ut några löften, seriösa och oseriösa till i morgon :) sen kan vi ju se hur länge jag fixar det. Är en liten fuskar ibland måste jag säga. Men samtidigt är jag en tävlingmänniska så vill inte ge upp och jag gett mig in i nått. Vi får väl se vad jag kommer på för något

har ni några förslag? som sagt


Kommentarer
Postat av: Sofie

Det är gammalt. Jag, Therese och Amanda Isaksson var på knutan den 26dec 2006 efter bio och så. Så var det en utländsk tjej som påstod att vi glott en massa på henne, så hon hotade oss, följde efter oss, slog therese i bakhuvudet, puttade och spottade på amanda och så. Så har vi haft tre rättegångar innan denna. men så kommer hon med undanflykter hela tiden, så hon kommer aldrig. Vi trodde verkligen att den skulle bli av denna gången, vi vill ju bara ha det över. Men när vi kom in i salen så såg vi att hennes advokat satt ensam, nu hade hon tydligen flyttat till Gbg och hennes pappa hade festat igår så han kunde inte köra henne :P haha, asså helt störd tjej. Nu var de lite sugna på att häkta henne bara för att hon struntar helt i rättegångarna. För hon kommer ju inte och försvarar sig, då tyckte kammaråklagaren att det var ganska säkert att hon var skyldig liksom. Men det blir en ny, så vi får vänta och se när den blir av. Hon har gjort fler grejer, så där var två andra målsägare idag också. Men jag är vittne, och therese och amanda målsägare. Haha, men man blir ju trött på att det ska ta så lång tid. snart 2½ år sen ju !!! man glömmer ju detaljer som kan vara viktiga. så vi har fått skriva ner xD haha.- oj detta blev långt :) men nu vet du iaf ;)

Puss

2009-04-14 @ 18:20:37
URL: http://sofiehansen.blogg.se/
Postat av: Sofie

Precis... Jo asså fälld på något sätt kommer hon bli. De andra som var där hade också blivit hotade och jagade av henne, plus att de snott deras cyklar.. Så något straff kommer hon ju garanterat få. Men det är så lustigt, om vi vittnen eller målsägare inte hade kommit till rättegången, så hade vi fått betala massa böter och kanske till och med blivit hämtad med polis. Men med henne händer ingenting ;s Men hon kammaråklagaren var ju på väg att begära henne häktad redan idag, även om hon inte varit där. Så om hon inte kommer nästa gång heller så kommer hon antagligen bli hämtad med polis och de tar tag i det på allvar. Och det är ju på tiden! Man går ju och är nervös 2 veckor innan och har en jävla klump i magen.. Man måste ju förbereda sig mentalt rätt mkt. Och det är ju då jobbigt om det sen blir inställt. Vi vill ju bara att det ska vara över... Men ja, nu hoppas vi på att vi SNART blir kallade igen och att det blir av nu! :)

2009-04-14 @ 20:21:57
URL: http://sofiehansen.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ja precis.. Men nu kan vi bara hoppas på att hon kommer nästa gång.. Jag vill bara att det ska vara över.

Hur är det med dig nu då? :) Puss

2009-04-15 @ 07:45:18
URL: http://sofiehansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0