hejdå

Hejhopp!
Sista inlägget på ett tag nu. Kanske i morgon kväll kommer det nått, får se! (:

Snart åker jag till Ängelholm och möte upp same girls sen sticker vi ner till Filip Anntar att vi får gå hela vägen hem till Filip, vilket är låååång, tar typ 20 - 25 min (i vår takt). men men, så tror jag tar ett par låga skor på mig idag och inte som sist. Då jag hade lust att kasta av mig skorna och gå barfota i minusgrader . Nej det ska blir riktigt kul, vi har ju en del planer . hihi. Festa festa festa, om vi ska!!! .. I alla fall sover hos Filip så kommer väl hem i morgon eftermiddag/kväll nån gång.

Nepp, nu får jag sätta fart. Att jag alltid ska vara så jäkla seg, tar så lång tid på mig. Puh, kommer säkert ha glömt massa saker, men whatever!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Okej, låter ju inget vidare. Men vi får glädjas åt lov o SOL :D

vad ska du göra på lovet då? Puss

2009-04-04 @ 18:00:53
URL: http://sofiehansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0