hejdå

Hej!

Snart drar jag igen och är borta resten av helgen. & i morgon lär det väl kommer ett inlägg som alla andra söndagar "Hej, jag är jätte trött orkar inte skriva nått nu, skriver kanske senare". Värsta är att jag har skolan sen på måndagen så kommer aldrig hinna vila upp mig. Jaja, skit samma! det ska nog bli kul idag/kväll/natt/morgon. Får jag sova 3 timmar lär jag vara nöjd :) . kommer bra najs, har ju super härliga tjejer med mig, Jonna, Angelika, Malin & co.

Annars har jag mest varit ute och solat, lika så igår. Det är så skönt att känna varme stekandes mot kroppen. Om jag fått välja att frysa ihjäl eller koka ihjäl väljer jag koka ihjäl. Mycket skönade med varme än kyla. Inte för att jag tänker dö på något att de sätten, men ändå. Tror alla hade valt samma sätt som jag förutom eskimoer kanske.

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0