Grattis sandra!<3

Idag fyller min underbara vän Sandra 17 år. STORT Grattis till dig! <3

Detta firade vi så klart med att jag hade bakat ckokladtårta som vi fikade med i parken. Mysigt och gott :) Blev som en överraskingen för henne. Vi hade förvanat henne att vi ville fika med henne efter skolan så hon såg till att hon kunde stanna nån timme. Finemang, sen drog vi iväg henne til stadparken. Stylade min ckokladtårtan med sprutgrädde, ljus och självklart sång! ska fira henne mer ordentligen nästa vecka.

Sandra <3


tårtan, snygg va! tror jag var bagare i mitt förra liv ;)


<3




Senare skulle Joanna iväg och slinga sitt år så vi andra tog oss en shoppingtripp, lite här och var va vi. Köpte inget speciellt. Roligaste var nog lösnaglarna. Nu tror ni jag blivit knäptt och klipp av mina egna, åhnej så cool är jag inte. Var lösnaglar till tårna. hahaha, skit löjligt jag vet! vi kände för att fjanta till det lite extra idag. Tror aldrig jag kommer använda dom men ändå... Kul grej!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack för den superfina tårtan älsklingsSofia :D Det var supermysigt och vi ses nästa vecka då vi firar igen,ja ^^ PUSSPUSSS <333

2009-04-18 @ 12:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0