GLAD PÅSK!

GLAD PÅSK! :)




Det är väl idag man säger "Glad påsk" om jag inte minns fel? Idag ska jag i alla fall på Påskmiddag. Tror bara det blir en påskmiddag iår, annars brukar det vara fullt upp med det över påsken. Man övergödas med mat, kakor, godis allt under påsken (så som julen). Ash, vafan det är ju gott. Bara påsk en gång om året. Förresten, har ännu inte druckit påskmust ännu. Tror inte det. Katastrof i så fall. Får ta och gör det idag då.

tror ni påskharen kommer med några påskägg idag? (är väl idag man får påskägg?) haha, jag kommer aldrig växa ifrån sånt som har med "presenter" att göra. Undra vad som kommer vara i påskägget iår, jag gissar på godis! :D

Efter påskmiddagen blir det till Hannapannapyttipanna för myskväll med klassisar. Vet inte om jag sover där eller inte får se hur det blir.

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0