friends

Igår var en efterlängtad dag. Hann med att träffa så många vänner sen örkelljunga-tiden. Känner att man behöver träffa dom för att inte glömma bort det gamla.

Kajsa mötte upp mig vid bussen och fick världens största bamsekram som jag sa :). sen luffade vi runda i byn köpte lite att äta och så... Allt undertiden träffade man på fler och fler man inte sätt på lång tid. Framåt halv 6 tiden drog vi oss hem till Amanda och sen kom Robin och joinade oss ... Satt och pratade om hur det var nu, om hur vi hade det. Alla verkade ha det bra och trivdes på sina skolor. Vi kollade också på den sämsta och underliggaste filmen jag sätt, disaster movie - se den inte! .

Gårdagen var great. Blir så sällan man hinner träffa sina vänner här hemma. Tycker det är synd. Man får väl ta vara på den tiden man hinner träffas. Visst vissa ser man mer än andra men ändå.

Kommentarer
Postat av: Sofie

vad bra :) jo det är bara fint med mig! :)

2009-04-16 @ 20:27:08
URL: http://sofiehansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0