första dagen på lovet

Känns lite hemskt att sitta vid datan nu i detta fina väder. Men har faktiskt hunnit vara ute en timme innan. Var lite blåsigt så jag började frysa så fick gå in istället. Helt fantastiskt att det är bara 6 April och sånt här underbart väder. fan vad gött! kanske inte så dumt att bo i Sverige ändå. Fast i och för sig, kanske är lika varmt och skönt i övriga europa, har ingen anning. Nej, en gång i mitt liv ska jag bo utomland ett tag typ, USA, australien, Mallorca, Italien eller varför inte Danmark? nära hem till familj och vänner. haha, eller inte! jag kan lika gärna på i Sverige där jag förstår språket. Nej, ska nog sluta ha för många planer. För jag har en viss erfarahet att planer uppfylls typ sällan... Lika bra och leva för dagen och göra det som känns bäst just då. Gött!

vad händer annars idag? Vet inte riktigt. Just nu är jag hemma med min lillasyster så ska snart laga mat till oss (nudlar får det bli, mer kunnig än så är jag inte). Sen funderar jag och ringa och kolla är Hanna kommer med tåget idag. Är lite sugen på att följa med och hämta henne om jag inte har nått bättre för mig. Sen fick jag precis ett erbjudade om att grilla med några kompisar. Fast var väldigt osäkert om detta blev av. Vi får väl se!



så fort jag fått bilder och sånt av Sandrisen lägger jag upp ett par stycken och skriver lite. Har liksom för mig att där var ett par roliga kort ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0