festen sen i lördags

Har kollat igenom bilderna jag fick av Sandra innan sen festen hos Filip förra helgen. Vet inte riktigt vad jag ska säga, men det syns att vi hade kul.-. haha. Vi bjuder på oss själv är ju en sak jag kan säga helt klart. Frågan är hur mycket jag ska bjuda på här i bloggen ;) .. Kör en liten berättelse om kvällen så man hänger med i bilderna lite.

Började men den lååång vägen från tåget hem till Filip. Helsingborgarna tyckte det var en evighetväg och var skräckslagna av lugnet och att knappt några människor syntes till. Välkommen til vår vardag, vi som bor på "landet".
Bilderna är klickbara


festen var i full gång när vi kom var. Så bara att köra gärnet natten ut. precis vad vi gjorde. Här var det inget jäkla sitta i en soffa alla och supa skallen av sig. Så vidrigt tycker jag sånt är och tråkigt, man ska ju föfan ha kul! Precis vad vi hade. Hittade på allt möjligt kul. Egen gjorda danser, presentöppning, ut på gatan och skricka och dansa, bli skrämd av sköldpadda bland annat. Helt galna saker får vi för oss.

Några bilder här då. Som sagt, we all love to dance. Vi dansar till allt och på allt och med allt också ;) haha

Bästaste Joanna & Karolina at the floor


Fy vad bitchig-bild. Jag och Sandra! <3 (& med killen som hela tiden skulle byta musik och aldrig köra klart en låt, han fick sig en utskällning sen så var det över )


Fia goes crazy. Ash, ingen ovanlighet här kör vi gasen i botten hela natten ut ;)..




Okej denna bilden tog i början. Joanna, Jag, Sandra och Karolina . <3 .. Vilken tur jag har som har världens finaste och underbaraste, bästa vänner. Gäller er alla, inte bara oss på bilden.


Yej, nästan bara "dansbilder" , inte så konstigt eftersom det var dte bästa vi (folket från klassen) gjorde. Men det är dom som blir roligaste inte så lika kul med bilder där vi inte gör nått speicellt. Eller jo har rätt galna bilder men det stanna nog kvar utanför ja... Sen började klockan ticka allt fler började dra sig till tåget eller hemåt. Vi som var kvar vid 2 tiden fick oss lite grillad korv av filips föreldrar sen fortsatte vi tills som sista som int. Sen fick vi gång dom också så var med oss och festade ett tag. Sen stack resten av folket som inte skulle sova där. Vet inte vad klockan var med skulle då lägga oss. Tror vi spelade spel och snackade massvis innan vi alla somnade, tror det var vid 5 tiden. Härligt nog vaknade vi vid 8-9 tiden nån gång. vet inte varför vi gjorde det. Så chillade hela förmiddagen tills vid 1 då jag Joanna och Hanna tog tåget hem och käkade sen på Mcdonalds, mums. Sen hem till Örkelljunga ;)..

Riktigt lyckad helg. Bara till att sätta igång och bestämma nästa gång. Så snart som möjligt hoppas jag på (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0