vallåsen

ett tag trodde jag att jag inte skulle få se nån snö i år (kommer inte ihåg om det var snö tidigare i år, men känns inte som "samma" år) men idag blev det vallåsen för att åka skidor, mums! :D

åh, det är så härlig på nått sätt med att åka skidor. fast var bara en backe öppen på vallåsen idag & hinner knappt få upp nån fram innan man är nere igen. Rätt tråkigt på det viset. sen är backarna på vallåsen rätt tråkigt också, men nu ska jag sluta klaga. haha varför gör jag nu det? jag borde vara glad att bara ha 25 min till en skidanläggning så jag får åka skidor varje år även om vi inte är på skidsemester. Man kan väl inte förvänta sig perfekt skidåkning som i alperna, 25 min hemmifrån . Det finns inte bara åkrar här i södra sverige vi har lite kullar också ;) tihihi


som sagt, en hel del upp sprutad snö & backen är inte den så brant.

Men, Det var jätte kul & skönt! blir nog fler gånger inom snart...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0