tudeloo

wiie, igår blev det som sagt Bahnhof. :)

Först blev det lite fixning hos Frida först med Amanda och Jannike med. Sen tog vi bussen in till Ä-holm + Robin han följde också med oss. Sen stack alla förutom Jannike till Lenika ett tag, träffade Louise helt oväntat. har känt hene från och till innan .. & var hos Lenika ett tag innan det åkte ner till Bahnhof och dansade natten ute ;) nej, men måste säga att det var en dålig DJ, han varierade sig knappt i musikstilen. Så början var lite seg, men sen tog det fart. Vafan, man får göra det bästa av stiuationen :) riktigt kul var det vissa stunder, träffade på Robins HIF-kompisar. jisses vad grym en av dom var på att dansa, riktigt kul att dansa med han. Ja, vi shakade väl loss stort sätt hela kvällen, thank god, att folk inte såg oss hela tiden, eller tror inte det. ;) hrmm, på mig & Frida där.. haha
 .. Sen kom pappa och hämtade mig och Robin och skjutsade hem oss, jag stöp i säng när jag kom hem...

TACK! för igår, riktigt kul :) bättre än förväntat ...


kolla så söta dom är <3


så här fint var fridas hår, mitt var också något liknande


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0