tomt

Ni får så ut med en trött och seg blogg. Jag känner knappt något positivt inut mig. Ända jag känner är stress, frustration och ångerts alla andra tankar trycks bort av detta. Det är inget speciellt som har hänt, det har med den jävla hemtentan att göra. Den är tjatig, har nog med den i varenda blogg inlägg. Men det är ta mig fan det ändå som snurrar i mitt huvud. 

Jo, en annan grej som snurrat i mitt huvud. Jag vaknade satte mig vid datan läste: Jordskalv i skåne! eftersom en av grejorna i hemtenten är just om jordskred och jordbävningar (jag tror det följer efter mig, vänta på att Columbus återuppstår också) så jag tänkte lite snabbt, ni vet första tanken innan man hinner läsa vidare. Jag hann tänka mig hur stora delar av skåne ödelags och många människor var döda, kanske jag den enda överlevade. Ja, en miljon tankar innan jag insåg att det hade bara skakat lite grann, inga döda inga byggnade som rasat. Jo, en byggnade hade visst rasat, ett pepparkakshus! detta är illa..



så, dax att åter gå till vardagen ingen ...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0